Office Manager (32u)

Functieomschrijving

Vind jij het leuk om mee te bouwen aan een groeiende organisatie? Ben je graag baas over je eigen agenda? Is sociaal jouw tweede naam en zit organisatietalent in jouw bloed? Als jij jezelf hierin herkent, zijn we op zoek naar jou!


Wat ga je doen als Office Manager?

Als Office Manager heb je een heel divers takenpakket. Jij bent het gezicht en de go-to person van de organisatie. Dankzij jou loopt alles op kantoor op rolletjes en voelen collega’s en gasten zich welkom en thuis. En natuurlijk vergeet je de thuiswerkers niet!


De focus ligt het komende jaar op teamuitbreiding, en jij bent hierin een belangrijke schakel. Het opstellen van vacatureteksten, het eerste contact met kandidaten en het inplannen van sollicitatiegesprekken worden ook vast onderdeel van jouw werkweek. Daarnaast neem jij onze sociale media kanalen onder handen en beheer je de website.


Verder ben jij onze contactpersoon voor externe partijen zoals de Arbodienst en het UWV en drink je regelmatig een kop koffie met onze fijne schoonmaakhulp. Jij zorgt ook voor de gezelligheid en teamspirit: een spontane borrel, sportief uitje, thema feest... Jij regelt het!

Dit is slechts een greep uit jouw wekelijkse activiteiten, iedere week is anders en jij bent onze rots in de branding!


Werklocatie: De standplaats is onze nieuwe kantoorlocatie in regio Gooi, omgeving Hilversum. Daarnaast hebben we een dependance in Beverwijk, waar je incidenteel zal zijn.



Functievereisten

We zoeken een enthousiaste nieuwe collega. Wat jij meebrengt is:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je kan zelfstandig en gestructureerd werken;
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office pakket;
  • Je hebt affiniteit met recruitment;
  • Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift;
  • Is enthousiasme is een must, vergelijkbare werkervaring een pré.

En verder:

  • Zie je jezelf wel werken in een technische omgeving;
  • Is kennis van Exact online en Loket een pré;
  • Is kennis van social media is een pré.


Wat bieden wij jou?

Zelf vinden we KIM Plus Delta natuurlijk het allerleukste bedrijf om voor te werken. En we vertellen je graag waarom:

  • Je komt te werken in een klein, hecht en gezellig team;
  • We zijn een betrokken en persoonlijke organisatie en vinden een goede werk-privébalans erg belangrijk;
  • Er is veel ruimte voor je eigen inbreng en ontwikkeling;
  • Je krijgt veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • We doen regelmatig leuke dingen samen en gaan graag een (sportieve) uitdaging aan;
  • Verder bieden we een passend salaris (afhankelijk van kennis en ervaring), pensioenverzekering, 25 vakantiedagen (bij 40 uur), telefoon, bonus en een jaarlijks wisselend leisure pakket.


Interesse of meer weten?

Word je steeds enthousiaster na het lezen van deze vacature en kun je niet wachten om je technische carrière te starten? Reageer dan direct via de sollicitatiebutton en upload je CV + een korte motivatie. Heb je vragen? Mail dan naar recruitment@kimplusdelta.nl t.a.v. Marco Wessels.